Chì ghjè l'origine di u ghjattu himalayanu?

U ghjattu Himalayan hè una razza chì hè stata apprezzata per a so bellezza è a natura affettuosa. A so origine pò esse tracciata in l'anni 1930, quandu i criatori in America cuminciaru à attraversà i misgi siamesi cù i misgi persiani in un tentativu di creà una nova razza. Questi misgi anu datu u nome Himalayan per via di u so culore, chì s'assumiglia à quellu di u cunigliu himalayanu. Oghje, i misgi di l'Himalaya sò una razza populari in u mondu sanu, cunnisciuti per i so ochji turchini è i so pelli di seta è punta.

Per chì hè famosu u ghjattu di l'Himalaya?

U ghjattu di l'Himalaya hè famosu per u so aspettu impressiunanti, a personalità affettuosa è u so cumpurtamentu calmu. Sta razza hè un cruciamentu trà un persicu è un siamese, chì risultatu in un gattu cù u mantellu luxuu di u persianu è i punti di culore distintivi di u siamese. U ghjattu di l'Himalaya hè cunnisciutu ancu per u so amori di l'attenzione è a dispusizione gentile, facendu un animali populari per famiglie è individui.

Chì sò i culori tipici di un gattu di l'Himalaya?

I misgi di l'Himalaya sò tipicamente un mantellu di culore cù marchi Siamese, cumpresi punti scuri nantu à l'arechje, a faccia, i gammi è a coda. I variazioni di culore più cumuni sò u puntu di sigillatura, u puntu blu, u puntu di cioccolatu è u puntu lilla.

Chì ghjè a vita di i misgi himalayani?

I misgi di l'Himalaya tipicamente anu una vita di 9-15 anni, cù alcuni chì vivenu finu à 20 anni. A cura curretta è i cuntrolli veterinari regulari ponu aiutà à allargà a so vita.